Help Desk munkatárs

  • felhasználói kérések és problémák fogadásában, kezelésében (telefonon, e-mailben, ticket rendszerben)
  • IT-eszközök és szoftverek telepítésében, konfigurálásában, karbantartásában
  • hálózati és rendszerhibák diagnosztizálásában, alapvető hibaelhárításban
  • a felhasználók támogatásában Microsoft Windows és Office környezet esetén
  • a rendszergazdákkal és fejlesztőkkel együttműködve, bonyolultabb problémák megoldásában
  • IT-dokumentációk készítésében és frissítésében
  • van középfokú informatikai végzettséged vagy releváns tapasztalatod
  • magabiztosan kommunikálsz és türelmes vagy a felhasználókkal
  • ismered a Windows operációs rendszerek működését és alapvető hálózati fogalmakat
  • megbízható vagy, precízen és önállóan dolgozol
  • IT Help Desk, vagy ügyfélszolgálati tapasztalat
  • alapszintű hardver- és hálózati ismeretek