Help Desk munkatárs
Szívesen lennél olyan csapat tagja, ahol valódi segítséget nyújthatsz a felhasználóknak? Ha szeretsz problémákat megoldani, és értesz az IT-hez, köztünk a helyed!
Milyen feladatokban számítunk rád?
- felhasználói kérések és problémák fogadásában, kezelésében (telefonon, e-mailben, ticket rendszerben)
- IT-eszközök és szoftverek telepítésében, konfigurálásában, karbantartásában
- hálózati és rendszerhibák diagnosztizálásában, alapvető hibaelhárításban
- a felhasználók támogatásában Microsoft Windows és Office környezet esetén
- a rendszergazdákkal és fejlesztőkkel együttműködve, bonyolultabb problémák megoldásában
- IT-dokumentációk készítésében és frissítésében
Téged keresünk, ha:
- van középfokú informatikai végzettséged vagy releváns tapasztalatod
- magabiztosan kommunikálsz és türelmes vagy a felhasználókkal
- ismered a Windows operációs rendszerek működését és alapvető hálózati fogalmakat
- megbízható vagy, precízen és önállóan dolgozol
Előnyt jelent:
- IT Help Desk, vagy ügyfélszolgálati tapasztalat
- alapszintű hardver- és hálózati ismeretek
Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet, regisztrálj karrieroldalunkon, és küldd el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzodat.
